Annonce

N'hésitez pas à consulter notre FAQ avant d'ouvrir un sujet ici. Ces forums ne remplacent pas le support par ticket e-Clients.

#1 07-12-2017 08:50:39

lasky1994
Client assidu

plaats van een vermindering

Het duurde een paar jaar voordat het afspelen van video van mij overeenkwam met wat ik dacht dat er zou gebeuren. Nu is een voorvoetaanval voor mij een tweede natuur en ik voel me daardoor een betere hardloper. Zoals vele Nike Air Max Thea Dames coaches, heb ik anderen aangemoedigd om te werken aan het Adidas Superstar Damen Rosa verbeteren van hun hardloopvorm - en het elimineren van een hielaanval heeft daar deel van uitgemaakt. Maar onlangs begon ik me een beetje te voelen als iemand die zich tot een religie bekeerde door fanatici die hun geloof nu hebben afgewezen - omdat er een duidelijke verschuiving is geweest van de prediking van de afgelopen paar jaar dat de hiel heel opvallend slecht is.

"Heel striking heeft meer Nike Air Max 2017 Donna negatieve pers ontvangen dan het verdient", meent Jessica Leitch, directeur van de Run3D Clinic in Oxford. "Het bewijs ondersteunt eenvoudigweg niet de theorie dat iedereen zou moeten rennen met een aanzet van een middenvoet of voorvoet om letsel te voorkomen. Ja, het verandert de laadmechanica, waarbij gewrichten en weefsels anders worden benadrukt door verschillende soorten voetstappen, maar daarbij verschuift het probleem vaak Nike Air Presto Womens van het ene gebied naar het andere. "

Mitchell Phillips, directeur van gait specialsts StrideUK, is het ermee eens dat een verandering in plaats van een vermindering van blessures de waarschijnlijke uitkomst is van het wisselen van voetstappen. "Een migratie van hak naar lopen in de voorvoet kan het aantal knie-gerelateerde verwondingen verminderen, maar het Adidas Stan Smith Femme potentieel voor aan kuitverwondingen gerelateerde letsels verhogen", zegt hij.

Dat gezegd hebbende, bleek uit een retrospectieve studie aan de universiteit van Harvard in 2012 dat, in de loop van een competitief seizoen, strijders van de voorhoofden van het universiteitsteam minder verwondingen leden dan hielspitsen. Critici beweerden dat de hardlopers die betrokken waren bij het onderzoek "zelfgekozen" spitsen uit de voorvoet waren: met andere woorden, het was hun natuurlijke stap en ze waren niet gedwongen of gecoacht om het te veranderen. En, zoals Leitch opmerkt, wordt Nike Internationalist Womens voetstaking vaak bestudeerd omdat het een eenvoudige variabele is om te meten - het hoeft niet Nike Free 5.0 Donne noodzakelijk oorzaak met effect te verbinden.

Maar Balk gelooft dat hardlopen op de voet is oververkocht. "Er zijn verschillende mythes over het landen op de voorvoet", zegt hij. "Een daarvan is dat iedereen die op blote voeten loopt op de voorvoet terechtkomt: niet waar. Sommige blootsvoetse hardlopers landen plat of op de hiel. "(Een studie van gewoonlijk ongeschoeide hardlopers demonstreerden dit.)" Ten tweede is er een geloof dat alle elite lopers op de voorvoet landen, wat volkomen onwaar is. En ten derde is er een claim dat remmen met de hak remt terwijl de landing op de voorvoet dat niet doet - maar dit is niet noodzakelijk het geval. Andere factoren, s

Pied de page des forums

Propulsé par PunBB
© Copyright 2002–2005 Rickard Andersson
Traduction par punbb.fr