Annonce

N'hésitez pas à consulter notre FAQ avant d'ouvrir un sujet ici. Ces forums ne remplacent pas le support par ticket e-Clients.
  • Index
  •  » Informations
  •  » Prada Maintains a Strong Trajectory with Its Spring 2016 Runway Bags

#1 05-09-2017 21:33:33

jeffreyriebec
Client assidu

Prada Maintains a Strong Trajectory with Its Spring 2016 Runway Bags

Adidas Ace16 + Purecontrol voetbalschoenen officiële release - schoenen - voetbalschoenen voetbaluitrusting portal _ENJOYZ voetbaluitrusting netwerk
Eind 2015 heeft Adidas ons innovatieve 'no-cut' voetbalschoenen geboden, en in 2016 zal het de wereldvoetbalfase baan. November 2015, Ozil, Rakitic, Oscar in Instagram ook alle zwarte camouflage 'no lace' voetbal schoenen foto's, na de tijd, David \\ u0026 bull; Silva en andere spelers blijven in het trainingsveld blootstelling van dit paar nieuwe producten. Nu, dit paar heeft bezet het grote hoofd van de laarzen zal het stadion bewegen, alles beheersen. Ace16 + Purecontrol voetbalschoenen is Adidas eerste dubbele prestaties uitstekende kant voetbalschoenen, gemaakt door ozil, Rakiti en andere creatieve, controle van de top spelers endossement, 23 januari is volgende zaterdag, het topstadion van de wereld zal verschijnen Ace16 + Purecontrol figuur. Adidas in Parijs, Marseille, Londen, Barcelona, ​​de vlaggenschip van Manchester en een aantal aangewezen samenwerkingswinkel zullen beperkt blijven tot de verkoop van dit paar schoenen. In alle of zwarte camouflageschoenen heeft Ace16 + Purecontrol veel schoenenventilatoren van de technische analyse veroorzaakt, en nu Adidas voor ons om alle technische details te publiceren. Het kantsysteem wordt vervangen door drie belangrijke stap-voor-stap vergrendelingsontwerpen: de eerste is de TPU Cage, die bestaat uit een driepuntsmerk, om het midden van de voeten te vergrendelen; Brei het brei verder door de gebreide boven en de schoen. Sluit het systeem om te voltooien; De bovenkant van de innovatieve Adidas Primeknit-technologie, een sterke en flexibele combinatie van hoogwaardig gebreide bovenkant om de beste draagvoet te waarborgen. Het eindresultaat is bevredigend, met een gevoel dat je een handschoen draagt ​​in het algemeen. Tegelijkertijd, geen effect en de vorming van de bovenkant laten de spelers beter spelen als de kracht, maar ook nauwkeuriger. Ozil Philipp Plein Pakken wordt geselecteerd om Ace16 + Purecontrol voetbalspelers te dragen, zijn schoenen op het ontwikkelingsproces zijn ook bijzonder nieuwsgierig: 'mijn hele carrière probeert het spel te verminderen en de kant te beheersen wanneer de impact van mijn weg, voordat ik ooit geprobeerd heb Knip de kant opnieuw en weer en zet ze dan in de binnenste om de impact op me te verminderen wanneer de bal, toen ze vorig jaar geen schoenveters hadden om mij te vinden, meen dat ze de dames laten dromen, kan ik niet wachten tot Draag ze om te spelen. 'Van de Zweedse grassroots-competitie naar de meest geavanceerde robot in het Adidas laboratorium, hebben Ace16 + Purecontrol voetbalschoenen op alle niveaus geëxploiteerde tests en zijn absoluut betrouwbare producten. Adidas voetbal productdesign vice president Sam Handy zei: 'adidas Ace16 + Purecontrol is uitgegroeid tot een van onze meest gemarkeerde nieuwe producten. We zullen voor elk paar voetbalschoenen een schoenmakersysteem hebben verwijderd en uiteindelijk deze absoluut pure serie krijgen en het is perfect Vorm. Dit vorm is Nieuwe collectie Philipp Plein schoenen niet alleen een hoge waarde, belangrijker nog, voor de spelers om een ​​ongeëvenaard speeltoestel te creëren. Tegelijkertijd breidde Ace16 + Purecontrol voetbalschoenen ook de hielruimte uit, terwijl de nieuwe schoenen buitenzool is Ontworpen om het gewicht van de hele schoenen te verminderen. ENJOYZ verwelkomt de inhoud van de samenwerking, die vooraf wordt gereproduceerd om de toestemming van mijn station te verkrijgen en de bron aan te geven. Rhitheric calling rounds. .

• Index
  •  » Informations
  •  » Prada Maintains a Strong Trajectory with Its Spring 2016 Runway Bags

Pied de page des forums

Propulsé par PunBB
© Copyright 2002–2005 Rickard Andersson
Traduction par punbb.fr