Annonce

N'hésitez pas à consulter notre FAQ avant d'ouvrir un sujet ici. Ces forums ne remplacent pas le support par ticket e-Clients.

#1 15-05-2019 10:36:41

Banning
Client assidu

toen deze de grond raakte

De middenzool van de Altra Lone Peak 4.0 is samengesteld uit Altra's unieke schuimmix met een ingebouwde Nike Air Max Thea Damenstenen bescherming voor extra bescherming tegen vuil op het parcours. Ik had helemaal geen problemen met het kussen dat de LP4's hadden geleverd, en dat hield in dat ik een paar honderd meter (elke ronde) op een verharde weg reed. Ik heb problemen ondervonden met meer minimale sleepschoenen (met name de Altra Superior 2.0) tijdens een korte afstand over de weg en ik had geen problemen met de demping die de LP4's gaven.

De Altra Lone Peak 4.0 beschikt ook over een val van een etter zodat strapless beenkappen met de schoen kunnen worden gedragen. Dit lijkt misschien een onbelangrijke functie voor sommigen, maar ik waardeer het omdat het helpt voorkomen dat modder en puin zich op de bodem van de voet ophopen en mogelijk leiden tot verlies van tractie op het pad.

Het enige probleem dat ik had met de Altra Lone Peak 4.0 had weinig te Nike Air Presto Womens maken met de prestaties op het parcours. Nadat ik thuiskwam van mijn 50k en de LP4's een bad gaf om de modder van ze af te krijgen, duurde het een aantal dagen voordat de schoenen helemaal droog waren.

Mijn "truc" voor het snel drogen van natte schoenen is om ze op hun kant te leggen en ze voor de koelkastopening te leggen zodat de warme, droge uitlaatlucht uit de koelkast direct in het voetgat van elke schoen blaast. Elke andere schoen waarmee ik dit heb gedaan, weg of pad, is binnen enkele uren botdroog. De LP4's duurde een paar dagen om volledig uit te drogen.

Als je van plan bent om de LP4's meerdere dagen achter elkaar te dragen, tijdens een wandeltocht of een etappewedstrijd, doe dan je best om ze droog te houden! Want vanuit mijn ervaring zullen ze niet snel drogen als ze echt nat worden.

De verstevigde neus is stevig en Nike Air Max 270 Heren zorgde ervoor dat mijn tenen de hele slag van de botsing met een knoestige wortel een paar keer op het pad hadden. De ingebouwde stenen bewaker zorgt er ook voor dat de zool van je voet beschermd is tegen vuil op het pad.

Al met al deed de Altra Lone Peak 4.0 alles wat ik zou willen van een trailschoen tijdens een run, zowel in goede omstandigheden als in die omstandigheden die minder dan ideaal waren. Als ik op pad ben, verwacht ik dat mijn schoenen mijn voeten beschermen tegen puin en niet uitglijden op natte / modderige oppervlakken. De LP4's zijn op beide accounts afgeleverd.

Naar mijn mening is elke schoen die je voor de eerste keer op kunt doen en 32 mijl hardloopt zonder voetproblemen, een behoorlijk goede schoen. En dat is precies wat ik deed met de LP4's.

Als je op zoek bent naar een schoen die bescherming biedt terwijl je nog steeds snel kunt gaan, zoek dan niet verder dan de Altra Lone Peak 4.0s.

Het gezicht is vrij groot op 46 mm - het is aanzienlijk groter dan bijvoorbeeld de Garmin Forerunner 645. Wat ik bedrogen vond is dat niet al het gezicht wordt weergegeven: er is een ring rond het scherm dat alleen de tweede markeringen heeft, die ik heb nog geen gebruik gevonden. Wat ik wel kan bedenken is dat het horloge zo groot is dat het de diplay niet maximaliseert, maar de levensduur van de batterij maximaliseert. Met een 30 uur gedeclareerde trainingsmodus (met GPS en hartslag) is het absoluut indrukwekkend.

Nike Air Max Zero Womens Met slechts 45 gram is het erg licht in vergelijking met zijn formaat. Het zit ook best comfortabel op mijn middelzware pols.

Op het gebied van sensoren en hardware vinden we GPS en GLONASS en een pols hartslagsensor die de enige op de markt is die optische sensor en bio-impedantie technologie combineert, die onregelmatige metingen door beweging overwint.

Het scherm is goed, maar niet geweldig, en een van mijn grootste problemen met dit horloge is hoe laag de helderheid is (zowel in stand-by als in actieve modus), zodat het in één oogopslag moeilijk leesbaar is, vooral in zonlicht. Onlangs werd een firmware-update uitgegeven die de helderheid tijdens de sport zou verhogen, maar ik heb eerlijk gezegd het verschil niet opgemerkt.

Pied de page des forums

Propulsé par PunBB
© Copyright 2002–2005 Rickard Andersson
Traduction par punbb.fr