Annonce

N'hésitez pas à consulter notre FAQ avant d'ouvrir un sujet ici. Ces forums ne remplacent pas le support par ticket e-Clients.

#1 16-05-2019 11:02:57

Banning
Client assidu

con mia grande sorpresa

Nadat u de app op de telefoon hebt ge?nstalleerd en het apparaat hebt gekoppeld, worden uw activiteiten automatisch gesynchroniseerd en kunt u ze allemaal in de software verkennen - op uw telefoon of in de webversie.

Een functie genaamd "Physio TrueUp" synchroniseert uw activiteitsgegevens op verschillende apparaten. Dit is misschien niet zo handig als u Nike Air Max Command Womens slechts één apparaat (de meeste mensen) heeft. Maar als u net als ik bent en meer dan één horloge test, of als u met een Garmin-apparaat traint voor hardlopen en een ander voor fietsen, is deze functie geweldig. Alle gegevens staan ??nog steeds in uw Connect-profiel, maar het is goed om al uw gegevens van elk apparaat te zien, ongeacht op welk apparaat deze gegevens afkomstig zijn.

Garmin Connect is een goede reeks dashboards, widgets en schermen die u inzicht geven in uw activiteitsniveau (stappen, vloeren, slaap, calorie?n in vs calorie?n dankzij MyFitnessPal-integratie ...) en de lijst met uw sportactiviteiten met een goed niveau van detail.

Spreken over draait specifiek, wat ik leuk vind is de Nike Air Max Command Femme mogelijkheid om snelheid, cadans, hartslag allemaal tegelijk te controleren terwijl je jezelf op de kaart lokaliseert. Wat ik bedoel, is dat als u op een bepaalde plek op de kaart van uw run klikt, u precies ziet hoe u het deed in termen van die statistieken.

U kunt uw rondetijd en uw tijd in verschillende hartslagzones controleren.

Het horloge komt voorgeladen met een flink aantal extra activiteiten die je kunt volgen: van krachttraining tot cardio, indoor roeien, zwemmen, fietsen en meer ... Ik gebruikte de zwemfunctie behoorlijk uitgebreid en de cardio / kracht ook.

Laten we beginnen met zwemmen. Om dit te testen, zwom ik 4 intervallen van 10 ronden van elk 25 meter, met wat rust ertussen. Het horloge hoort de ronden te tellen die ik maak. Tot mijn verbazing was het echt heel accuraat. Ik zeg tot mijn verbazing, want de Adidas Eqt Support Adv Pánské eerste keren dat ik het gebruikte was het overal, niet zeker of een software-update dit heeft opgelost, maar het is nu geweldig. Bekijk dit screenshot van de Connect-software:

Tweemaal per week doe ik een HIIT-sessie (denk aan crossfit, maar dan met TRX) gevolgd door wat krachttraining. Ik selecteer "cardio" voor de HIIT-sessie. Hoewel het goed is om de activiteit te volgen om deze in de administratie te hebben, is de pols hartmonitor niet geweldig om plotselinge, korte uitbarsting van intense activiteit te detecteren en ik denk dat het de hartslag en calorie?n voor deze sessies onderschat.

Voor het sterktedeel zal het horloge detecteren wanneer je armen in beweging zijn, maar het is niet zo nauwkeurig. Gelukkig kun je alles handmatig invoeren vanaf het horloge terwijl je aan het rusten bent - het zal je activiteit volgen tegenover je rust en je kunt heel precies zijn in het Nike Air Vapormax Dámské aantal herhalingen en gewichten dat je hebt gebruikt. Vergeet niet om naderhand in de Connect-software te gaan om aan te geven welke oefeningen u daadwerkelijk deed. De VivoActive 3 Music heeft de neiging te denken dat alles wat je doet bankdrukken is!

Over het algemeen ben ik tevreden over het volgen van andere activiteiten door het horloge - in de zomer huurden we een motorboot en ik vertelde het horloge dat ik op een stand-up paddleboard stond en het gaf me de GPS-tracking van waar we naartoe gingen, wat best netjes is.

Pied de page des forums

Propulsé par PunBB
© Copyright 2002–2005 Rickard Andersson
Traduction par punbb.fr