Annonce

N'hésitez pas à consulter notre FAQ avant d'ouvrir un sujet ici. Ces forums ne remplacent pas le support par ticket e-Clients.

#1 15-05-2019 10:24:13

Banning
Client assidu

schoenen hun meest indrukwekkende

Vanuit mijn ervaring ben ik er niet zo zeker van dat deze schoenen zouden gaan lang op technisch terrein. Het mesh-bovenwerk en de bootie (soklijn) hebben de fit van de eerste run tot de laatste run verloren. Ik geloof dat nadat ze door het water werden gehaald, de schoen nog minder duurzaam was.

Het reactievermogen van de schoen Nike Air Zoom Pegasus 32 Womens op technisch terrein was niet vergelijkbaar met die van andere trailschoenen die ik heb gelopen. Ik voelde me nooit echt comfortabel over het rotsachtige en wortelige terrein in deze schoenen.

Mijn voeten en enkels voelden zich niet stabiel over dergelijk terrein gaan, dus ik was een beetje op scherp tijdens die runs. Toen ik ze eenmaal op een niet-technisch onverhard pad had gekregen, kon ik gaan zonder te denken aan het verliezen van balans of het draaien van een enkel omdat er geen zijwaartse beweging was.

De bootie die geacht werd puin buiten te houden, voldeed niet aan hun normen. Ik zou naar de zijkant moeten trekken om een ??steen eruit te krijgen en als ik de schoenen uit zou trekken na de vlucht zou ik vuil uit mijn schoenen gieten.

Ze waren een andere rit op asfalt en beton. Ik zou gemakkelijk en snel kunnen rennen. Ik zou nog steeds de pijn aan de rechterkant van mijn voet ervaren na ongeveer 2 mijl.

De eerste Nike Cortez Womens keer dat ze de schoenen aanhadden, voelden ze strak aan en mijn voet was knus en veilig. Ik had het gevoel dat mijn rechtervoet niet goed op de middenzool zat, alsof mijn 5e middenvoetsbeentje eraan hing.

Na een aantal keer dragen werden ze losser, waardoor mijn voeten van links naar rechts gingen glijden tijdens het lopen op een technisch parcours waar er meer zijwaartse beweging was dan rechtdoor lopen. Ik weet dat deze schoen een bredere optie heeft, maar ik heb nooit een bredere schoen hoeven dragen en ik ondervond het probleem alleen met mijn rechtervoet.

Ik was aanvankelijk enthousiast om deze nieuwe trailschoenen van New Balance uit te proberen. Ze voelden zich licht, flexibel en ik hou ervan hoe ze eruitzien. Ik ging Asics Gel Lyte 3 Womens naar buiten voor een kortere technische trailrun en ik moest stoppen bij mijl 2 omdat het voelde alsof iets mijn 5de middenvoetsbeentje omhoog duwde. Ik stopte en probeerde de buit aan te passen of te kijken of er iets in mijn schoen zat en niets vond. De volgende verschillende runs waren een zeer Asics Gel Quantum 360 Womens vergelijkbare ervaring op verschillende terreinen, maar ik ervoer geen pijn of ongemak alleen na de runs.

Ik brak ze in meer dan een maand en was eindelijk in staat om een ??paar grote mijlen uit te schakelen, maar deze keer geen pijn of ongemak tijdens, maar na dat er een groot ongemak was. Ik merkte op de laatste lange run op het spoor dat mijn rechtervoet meer dan normaal gleed en wanneer ik over de rotsen zou rijden, zou mijn enkel een beetje slaan en er kwam meer puin in die kant.

Ik zag de Salomon Sense 7's beginnen te verouderen terwijl ik ze droeg op meer uitdagende trails. Nike Air Max 270 Mujer Het zal niet goed presteren op rotsen of paden die veel obstakels op de weg van de hardloper inpakken.

Dat gezegd hebbende, is het belangrijk op te merken dat de nokken door de modder enige ondersteuning bieden. De nokken zijn ver uit elkaar geplaatst, wat zorgt voor een opgeveerd gevoel hoewel, zoals opgemerkt, het de runner vertraagt. Dit is een belangrijk onderscheid, vooral voor degenen die veel trainen en / of racen in natte of modderige omgevingen. De schoenen zouden, geloof ik, goed presteren op veldlopen, zelfs door nat gras of modderige plekken.

Pied de page des forums

Propulsé par PunBB
© Copyright 2002–2005 Rickard Andersson
Traduction par punbb.fr