Annonce

N'hsitez pas consulter notre FAQ avant d'ouvrir un sujet ici. Ces forums ne remplacent pas le support par ticket e-Clients.

#1 28-06-2018 10:47:39

Banning
Client assidu
Date d'inscription: 08-06-2018
Messages: 1381

bepaalde delen van je benen en voeten

In pogingen om die vlinders in de maag van iedereen op te lossen, volgen hier enkele tips voor je komende race.

Het is gebruikelijk om anderen te horen zeggen: "Voer je eerste kilometer SUPER langzaam uit !!!", of als je een tempo van 9:00 nastreeft, voer dan de eerste kilometer om 10:00 uur uit. Het resultaat hiervan is precies dat - een super slow mile of het verlies van een minuut dat je moet verzinnen. Het bericht dat ze moeten doorgeven is, Dood het niet voor je eerste mijl. Door te snel te rennen, kun je dat opgeslagen glycogeen te snel verbranden, maar in geen geval vertraagt ??het een hele minuut het juiste ding om te doen. Ga op het gewenste racetempo uit met het doel niet sneller te rennen.

De meesten van hen die trainden voor de volledige marathon deden waarschijnlijk een 20 miler als hun lange termijn. Met de gedachte een PR te behalen of een bepaalde tijd te verslaan, denken sommigen dat ze de laatste paar kilometer harder zullen proberen te rennen. Realistisch gezien, zelfs als je een minuut sneller elke mijl liep (wat erg moeilijk is in dit stadium van de race) zul je alleen maar verbeteren met zes minuten. Het zou effici?nter zijn vanuit het oogpunt van glycogeen en zuurstof om de hele race 10 seconden per mijl sneller te laten lopen en het Adidas Eqt Support Adv Damen vervolgens zo snel mogelijk "op te pakken" als je de laatste 3 mijl kunt halen.

Voor degenen die voor de helft hebben getraind, is dit een andere situatie en niet waar. Sneller rennen zouden de laatste zes in dit geval aansluiten bij een "negatieve splitsing".

Een negatieve splitsing betekent dat je de laatste helft van je race sneller moet rennen dan de eerste helft. Er zijn meerdere redenen waarom dit nuttig is, maar haar is een eenvoudige verklaring. Je lichaam heeft maar zoveel energie om een ??race te rijden. Wanneer we op afstanden van 13,1 mijl of meer presteren, moeten we deze energie besparen en zeer verstandig gebruiken. Laten we de analogie van valuta gebruiken. Als je $ 100 te besteden hebt om je de hele race te helpen, en je weet dat elke helft je $ 50 zal kosten, dan zal het uitgeven van $ 75 voor de eerste hebben Nike Air Max Tn Mujer je nog maar $ 25 te eindigen. Met andere woorden, als je in een vroeg stadium te veel energie hebt, put je je glycogeenvoorraden uit en raak je op voor de tweede helft van de race. De uitdaging is om de limiet van je lichaam te kennen en te behouden voor de eerste helft, om vervolgens meer uit te geven voor de tweede helft. Gezien de conditie van uw lichaam, zou het fysiologisch onmogelijk zijn om de eerste te laten rennen dan de tweede helft en te eindigen met dezelfde tijd. Dit betekent dat je de tweede helft zou verbranden en langzamer zou werken. Probeer dus om de hele race gelijkmatig te pareren of houd de tweede helft een beetje tegen.

Denk twee keer na voordat je je sluiptes verandert. Overgaan op minder goed gevoerde hardloopschoenen kan ertoe leiden dat je bepaalde delen van je benen en voeten overbelast, zegt een nieuwe Nike Air Huarache Hombre studie in de Annals of Biomedical Engineering.

In een analyse van 19 hardlopers, ontdekten onderzoekers van de University of Wisconsin-La Crosse dat degenen die op hun voorvoet landden, elke stap 11 procent meer kracht op hun Achilles ondervonden in vergelijking met degenen die op hun hiel landden. Dat is ongeveer 7000 extra kilo aan kracht over een mijl voor een 150-pond runner, zeggen de onderzoekers.

Wat gebeurd er? De achillespees en kuitspieren worden zwaarder belast door de spitsen van de voorvoet dan een hielspitsen, die meer van hun landingsenergie overbrengen naar spieren zoals de quadriceps, zegt studieauteur John Willson, Ph.D. Het is niet verkeerd om zo te landen - alleen een andere kracht voor elk landingspatroon.

Blootvoets lopen of in minimalistische schoenen kan je ertoe brengen meer op je voorvoet te landen, waardoor je Achilles en je kalf enig risico lopen als ze zwak zijn. Dus de sleutel is geleidelijk overgaan. Begin met deze tips van Nick Campitelli, D.P.M., een gecertificeerde podotherapeut in Akron,

Hors ligne

 

#2 12-09-2019 05:24:13

valenmyr
Client assidu
Date d'inscription: 08-05-2018
Messages: 231537

Re: bepaalde delen van je benen en voeten

айт айт айт айт айт айт айт айт айт айт айт айт айт айт айт айт айт айт айт айт айт айт айт айт айт айт айт айт айт айт
айт айт айт айт айт айт айт айт айт айт айт айт айт айт айт айт айт айт айт айт айт айт айт айт айт айт айт айт айт айт
айт айт айт айт айт айт айт айт айт айт айт айт айт айт айт айт айт айт айт айт айт айт айт айт айт айт айт айт айт айт
айт айт айт айт айт айт айт айт айт айт айт айт айт айт айт айт айт айт айт айт айт айт айт айт айт айт айт айт айт айт
айт айт айт айт айт айт айт айт айт айт айт айт айт айт айт айт айт айт айт айт айт айт айт айт айт айт айт айт айт айт
айт айт айт айт айт айт айт айт айт айт айт айт айт айт айт айт айт айт айт айт айт айт айт айт айт айт айт айт айт айт
айт айт айт айт айт айт айт айт айт айт айт айт айт айт айт айт айт айт айт айт айт айт айт айт айт айт айт айт айт айт
айт айт айт айт айт айт айт айт айт айт айт айт

En ligne

 

Pied de page des forums

Propuls par PunBB
© Copyright 2002–2005 Rickard Andersson
Traduction par punbb.fr